Problemen

Hoe meld ik een storing?

Heb je een storing aan je duurzame installatie? Bel dan 0546-83 66 66.

Heb je een storing aan je elektriciteits- en/of gasaansluiting? Bel dan 0800-9009.

Lees meer
Wat is een ernstige storing?

Ernstige storingen zijn storingen die langer duren dan 8 uur en leiden tot onderbreking in de levering van warmte met uitzondering van voorziene onderbrekingen.

Lees meer
Geldt de vergoeding van storingen voor alle aansluitingen?

De vergoeding bij storingen is van toepassing op aansluitingen van 100 kW of kleiner. Dat zijn over het algemeen huishoudelijke en kleinzakelijke aansluitingen.

Lees meer
Ik heb een storing van mijn slimme gas- en/of elektriciteitsmeter gemeld, maar het duurt lang voor ik antwoord krijg

Onze collega's van Coteq Netbeheer hebben op dit moment een achterstand met het afhandelen van vragen over de slimme gas- en/of elektriciteitsmeters die een storing hebben.

Lees meer
Wat moet ik doen als mijn slimme elektriciteits- en/of gasmeter in storing staat?

Je hoeft niets te doen. In veel gevallen lost de storing zichzelf na enkele dagen weer op. Zodra de meter weer bereikbaar is worden de meterstanden alsnog doorgegeven aan jouw energieleverancier.

Lees meer
Ik hoor lucht of een borrelend geluid in mijn stadsverwarming na afloop van het onderhoud?

Er kan lucht komen te zitten in de leidingen tijdens de werkzaamheden, dit lost zich bijna altijd vanzelf op.

Lees meer